Política de qualitat

Des de la Direcció de Admiravisión s’ha establert la política de el sistema de gestió integrat, que té en compte el context i les parts interessades de l’organització, com a marc de referència basant-se el qual es determinen els objectius de sistema de gestió integrat i amb el objectiu de definir i garantir la qualitat dels serveis, l’excel·lència i la vocació de millora contínua, en el marc de l’acompliment dels requeriments legals, normatius i dels pacients. Aquesta política està publicada al web per a la consulta per part de les parts interessades.

Els fonaments de la política del sistema de gestió integrat són els següents:

  1. Qualitat en el tractament assistencial:

– Assolir els objectius de visió establerts en el diagnòstic

– Que el pacient no tingui molèsties post-quirúrgics d’infecció.

– Manteniment dels valors dels nostres indicadors de gestió integrat.

– Establiment de protocols clínics.

  1. Satisfacció del pacient:

– Reduir el temps d’espera

– Que els nostres pacients valorin positivament el resultat del tractament i el tracte rebut.

– Consecució d’una comunicació fluïda amb els nostres pacients.

– Valoració de la satisfacció del pacient a través dels qüestionaris de satisfacció.

  1. Satisfacció el client:

– Eficàcia en els tràmits administratius

– Comunicació fluïda

– Confiança en la informació tramitada.

  1. Gestió:

– Eficàcia i eficiència

  1. Compromís per a la protecció de l’entorn, inclosa la prevenció de la contaminació.
  2. Compromís de complir amb els requisits legals i altres requisits aplicables
  3. Compromís de millora contínua de el sistema de gestió per a la millora de l’acompliment ambiental
  4. Compromís de determinació d’indicadors per mesurar els resultats de la gestió de riscos
  5. Compromís per fomentar la cultura de seguretat, millorar el coneixement de el personal sobre la gestió de riscos i els processos de gestió de riscos en tota l’organització.
  6. Compromís de facilitar la notificació interna dels incidents.

Aquesta política serveix com a marc de referència per establir objectius de sistema de gestió integrat i revisar els criteris per a la valoració dels riscos.

 

El nostre sistema de qualitat avalua anualment als proveïdors en base als criteris de:

  • Puntualitat de el servei
  • Terminis de pagament
  • Atenció comercial
  • Qualitat del producte
  • Qualitat del servei
  • Preu

La puntuació oscil·la entre l’1 i el 5. Per sota de 3 s’estudia la possibilitat de reemplaçar al proveïdor. Es demana als proveïdors, certificats de qualitat i seguretat dels seus productes i instruccions d’ús en castellà o català.

La nostra organització va implementar el 2004 el sistema de treball basat en la norma  ISO 9001

i el 2011 es va iniciar el camí de l’excel·lència seguint els criteris EFQM. El 2020 s’ha ampliat el sistema de gestió integrat, iniciat el procés d’implantació de les normes ISO 14001 de medi ambient i UNE 179003 de seguretat del pacient.

Monitoritzem el nostre treball amb una cura quadre de comandament de qualitat. En el pla de qualitat que fem anualment es fixen valors objectius per a tots els indicadors, que s’assoleixen majoritàriament. Cal destacar que els nostres indicadors d’èxit quirúrgic voregen més del 98% de persones intervingudes de cataractes o defectes refractius, amb una agudesa visual de el 100%.

El nostre compromís amb la qualitat abasta a tota l’organització de forma integral i transversal, tant pel que fa a la prestació de servei amb les màximes garanties de seguretat i actualització com una gestió excel·lent i, especialment, en la qualitat humana que ens distingeix i en la qual es basa el nostre leiv motiv: “tenim cura dels teus ulls i tenim cura de tu”. El treball dels nostres professionals s’ajusta a un código ético escrit i publicat.

Així mateix, la nostra organització està adherida a el Pacto Mundial de las Naciones Unidas.

Disposem vegada de política ambiental definida i pública.

Alineats amb el nostre leiv motiv, posem especial interès i cura en la divulgació d’informació sanitària sobre oftalmologia, de màxima qualitat. La nostra web està acreditada pel Col·legi de Metges de Barcelona i Honecode

.

Per facilitar al màxim la interacció amb la nostra comunitat, estem presents en les principals xarxes socials: Whatsapp, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Linkedin

En conseqüència, la política de qualitat es basa en dos grans eixos:

  • Les persones com a eix central de la gestió i el servei, a tots els nivells, tant intern com extern, maximitzant la seguretat clínica de pacients i treballadors i implicant a tot el personal en la prestació d’un servei excel·lent i humanitzat, l’actualització professional (cursos, sessions clíniques i participació activa en congressos) i la responsabilitat social corporativa. En aquest sentit, cal destacar que amb els mitjans disponibles s’intenta dur a terme campanyes de detecció precoç, informació i prevenció de les principals patologies oculars.
  • La tecnologia, atès que l’oftalmologia és una especialitat molt tecnificada i, per tant, exigeix una inversió en renovació tecnològica permanent, per tal de poder posar a l’abast dels pacients i els professionals, la millor tecnologia disponible, amb la finalitat d’oferir les últimes i més actualitzades opcions terapèutiques, maximitzant la seguretat clínica.