L’equip de professionals del grup Admiravisión va acudir massivament a la cita anual amb el President Executiu per tal de conèixer els resultats obtinguts per la feina que un cop més s’ha demostrat ben feta, amb l’assoliment de pràcticament tots els objectius que ens havíem proposat.

Les urgències presencials 24h els 365 dies l’any han estat molt ben valorades pels usuaris que n’han incrementat la freqüentació en més d’un 12%.

Hem incorporat noves tecnologies diagnòstiques, com la OCT Triton, per a pacients amb DMAE, que permet que no s’hagin de sotmetre als perills que comporta el contrast de la tradicional angiografia, cosa la qual suposa una gran millora en la seguretat clínica d’aquests pacients.

Una altra novetat diagnòstica del 2018 ha beneficiat els pacients amb ull sec. D’una banda, hem adquirit un microscopi que ens permet detectar paràsits de les pestanyes que ocasionen blefaritis. Per realitzar-ne la neteja, tant d’aquestes dades com de les secrecions originades per la blefaritis, disposem de tecnologia d’escalfor humida i escombreta elèctrica.

Per tractar la disfunció de les glàndules de Meibomi, una altra de les causes de l’ull sec, disposem de llum polsada d’alta freqüència. Per al diagnòstic de l’ull sec tenim un test d’osmolaritat, que mesura la salinitat de la llàgrima, i l’analitzador de DX, que mesura la seva estabilitat.

Finalment, la novetat tecnològica més revolucionària que oferim als nostres usuaris és l’Endoret, que ens permet preparar coliris autòlegs a partir de la sang del propi pacient, per tal de tractar no només la sequedat ocular sinó d’altres patologies més delicades com és el cas de les úlceres cornials, els defectes epitelials i en cirurgia del glaucoma.

A nivell tècnic, els indicadors d’èxit quirúrgic se situen a nivells difícils de superar, amb un 96% de pacients operats de cataractes que tenen una agudesa visual del 100% o només un 0,8% de pacients de cirurgia refractiva que necessiten ser retocats, per posar alguns exemples.

Aquest 2018 hem habilitat una botiga on line al nostre web per tal de facilitar al màxim la informació i l’accés als nostres serveis als usuaris.

Entenem que tenir cura dels nostres pacients comença en el moment en que intenten contactar amb nosaltres. Per això ens importa i ens esforcem en donar-los les màximes facilitats i rapidesa, entenent que el temps és un bé preuat en les nostres vides. En aquest sentit, ens complau haver reduït un any més les trucades perdudes, que ara mateix representen un 3,6 del total de trucades que rebem. El telèfon segueix sent el principal canal de comunicació que utilitzen els nostres usuaris i representa un 97% de les consultes. De les consultes realitzades per internet, el whatsapp  representa el 55%, la web un 44% i, a través de les xarxes socials ens arriba un 1% del volum de consultes.

En línia amb la nostra preocupació per la cura del temps dedicat i diposat amb els nostres pacients, hem augmentat la durada de les visites, que s’apropa als 9 minuts de mitjana i hem reduït el temps d’espera que està al voltant dels 12 minuts, tenint en compte que hi ha subespecialitats que requereixen visites més llargues.

Analitzant el resultats sobre la societat, comprovem amb gran complaença que la satisfacció dels nostres usuaris cada any és més elevada (4,65/5 en visites i 4,81/5 en cirurgies) i que les accions que duem a terme per consolidar la nostra missió de tenir cura dels pacients més enllà de la cura dels seus ulls tenen el seu fruit.

A nivell de responsabilitat socials corporativa, les nostres campanyes socials de detecció precoç del glaucoma o de la retinopatia diabètica tenen cada vegada més acollida en la nostra comunitat i aquest any ens han permès detectar i tractar patologies que encara no s’havien diagnosticat. Les xerrades sobre consells de cura visual per a embarassades i nadons, realitzades en col·laboració amb la Fundació Corachan han obtingut puntuacions notables.

Les teràpies de bioestimulació oftàlmica neurocognitiva, sobretot a la població infantil amb problemes visuals que generen dificultats d’aprenentatge, s’han doblat i els mestres i psicòlegs que els atenen ens han manifestat la seva satisfacció amb la bona evolució que han manifestat els pacients.

Finalment, esmentar que el nostre equip ha participat de forma activa en els principals congressos oftalmològics i presentant comunicacions fruit de l’estudi de casos clínics amb els nostres pacients.

En definitiva, la constatació d’una feina ben feta ens engresca a seguir endavant i superar-nos per tal que el 2019 siguem capaços de superar els nostres reptes amb il·lusió.

Admiravisión som tots. Gràcies equip!

Abrir en WhatsApp
1
¿Tienes alguna duda?
Hola, ¿en qué podemos ayudarte?