Els treballadors d’Accenture i Hewlett Packard primers beneficiats d’aquesta inciativa
En línia amb les nostres accions en matèria de responsabilitat social corporativa, hem iniciat una nova campanya de salut visual que, en aquest cas, passa per desplaçar-nos a la seu de multinacionals per revisar la vista dels seus treballadors.
Aquesta iniciativa ha tingut molt bona acollida per part dels beneficiaris.
Hem pogut constatar que l’exposició a pantalles augmenta de forma clara la incidència de la patologia de l’ull sec i la miopia. Se’ls ha proporcionat informació sobre ergonomia visual amb la finalitat de fer pedagogia sanitària i contribuir en la mesura que ens resulta possible, a frenar una mica l’augment d’aquests trastorns oculars clarament ocupacionals.
S’ha recomanat realitzar exercicis visuals, augmentar el parpelleig i utilitzar lubrificació ocular adequada a cada cas particular.
No s’ha detectat patologies que poden comprometre la salut visual però sí que s’ha constatat la tendència a descuidar la cura de la visió i s’ha recomanat realitzar revisions anuals per poder detectar de forma precoç signes d’alerta.