Renovació del segell EFQM (European Foundation for Quality Management)

És per a nosaltres un honor compartir amb la nostra comunitat, aquest nou segell de qualitat EFQM que reconeix l’excel·lència en la gestió de la nostra organització.

Els projectes de qualitat avaluats han estat gestats i desenvolupats amb la màxima il·lusió per part de tot l’equip de professionals que conforma el nostre grup. Cadascun dels projectes empresos, ha estat dissenyat per persones pensant en les persones i per a les persones.

Per tant, és per a nosaltres un honor el reconeixement des esforç realitzat en aquest sentit i volem dedicar-lo a qui ho ha inspirat: les persones, les de la nostra organització, els nostres pacients i proveïdors.

Des de la creació del grup Admira Visió, la qualitat del servei que oferim als nostres pacients ha estat la nostra principal raó de ser , juntament amb l’excel·lència en el tracte i la cura personal dels mateixos i dels seus ulls.
En aquesta línia, tots els processos i projectes de l’organització s’han estructurat en base als criteris de qualitat més exigents . Això va motivar l’obtenció de la certificació ISO 9001 i el segell de qualitat EFQM de compromís amb l’excel·lència l’any 2011, que ara s’ha renovat amb mencions de reconeixement al treball realitzat, per part de l’auditor de l’entitat certificadora AENOR:
Tots els projectes presentats compten amb diferents enfocaments, tots ells lògics, sobre activitats que l’Organització realitza, amb clara orientació a millorar els resultats en diferents grups d’interès: pacients, persones, societat .
 
De la mateixa manera són projectes integradors que donen suport aspectes considerats estratègics que actuen trasvelsamente en diferents agents facilitadors /resultats .
 
La seva implantació es considera eficaç en les diferents àrees rellevants per garantir el seu èxit .
 
S’han estructurat seguint la lògica de la gestió de projectes, valorant els resultats assolits .
 
L’Organització demostra amb el camí recorregut fins al moment una ferma determinació cap al seu desenvolupament en concordança amb els Conceptes Fonamentals preconitzats pel Model d’Excel·lència , valgui com a exemple les següents comparacions:
 
  • Crear un futur sostenible , treballant les tres dimensions de l’àmbit de la responsabilitat social. Desenvolupament de l’activitat en equilibri amb els beneficis de la societat en general.
  • Desenvolupament de les capacitats de l’Organització, millorant en el coneixement i comportament eficient de la cadena de valor , a través per exemple , dels protocols desenvolupats en el marc de Joint Commission Internacional.
  • Liderar amb visió , inspiració i integritat , són diversos els exemples valorats durant el procés de la validació de fer veure una forta implicació dels membres directius de l’Organització en referència a la promoció de valors com la integritat , responsabilitat social i el comportament ètic.
  • Assolir l’èxit mitjançant el talent de les persones , reunions de Comitès , implicació dels equips de treballs en projectes inspiradors .
 
L’Organització dóna mostres de comptar amb el sentiment i les bases organitzatives suficients com per projectar-se en l’obtenció de resultats exigents però assolibles .
 
S’encoratja que aquest compromís cap al’excel·lència es consolidi i avanç cap al Segell d’Excel · lència Europea 300 +.
Abrir en WhatsApp
1
¿Tienes alguna duda?
Hola, ¿en qué podemos ayudarte?